internet advertising

Make up on others - Lavi

                        Fiind clasa a XII-a și făcând orice altceva în afară de învățat pentru BAC ,sâmbătă am machiat o prietenă.Ea mai fusese machiata de mine în trecut,însă nu a fost extraordinar de mulțumită,schimbarea fiind măricică deoarece machiajul era extrem de dramatic.:D Știind că totuși îmi place să mă joc și cu nuanțele vii s-a lăsat din nou pe mânuțele mele*evil laugh* :D Știu că nu folosește  mai mult de un fard neutru ,rimel,gloss și perle bronzante deci și acum a fost ceva WOW și diferit (nu pentru că aș fi eu extraordinară ,ci pentru că o multitudine de nuanțe și un concelear fac minuni) :D În fine,va las cu pozele :
  ( am aplicat crema Semigrasă Gerovital pentru că are un ten extrem de uscat în special în zona ochilor ) 
V-am spus cât de greu mi-e să le conving pe fetele astea să mă lase să le pun poze nemachiate?Degeaba le tot spun eu că sunt superbe nemachiate și că machiajul nu face decât să le dea o alură matură :D Nici eu nu pot crede că spun asta,dar având în vedere stresul cu Bac-ul ,pregătiri și alte chestii zău dacă mai am chef să mai pun ceva pe fața asta si parca-mi place cum imi sta asa naturala :)) Dar nu o sa renunt niciodata la aplicarea fardurilor,mastilor si altor potiuni interesante pe chipul meu si al tuturor celor din jur :D !

 Lavi a fost înzestrată cu niște cearcăne maronii de toată frumusețea și m-am chinuit ceva să i le corectez cu paleta anticearcăn.Îmi pare rău totuși că a trebuit să-i acopăr pistruii aceia minunați,însă nu aveam cum să-i las nasul fără fond de ten :D Ar fi arătat ciudat,nu?:)) 
  
  Deoarece am fost acuzată la un concurs de către celelalte participante cum că aș avea poze editate(concurs pe care cred că l-am pierdut din cauza asta),țin să menționez că nu editez sub nicio formă  fotografiile fetelor și nici pe ale mele ,pur și simplu cred că aparatul meu își face el de cap cu setările.Pentru cele interesante am un Nikon CoolPix L120.În fine,eu consider că pozele mele reflectă întru totul realitatea! 

M-a rugat frumos,frumos sa-i fac un machiaj care sa contina si roz ca sa i se asorteze cu esarfa si desi eu sunt impotriva asortarii machiajului cu orice fel de obiect vestimentar, am zis "bine,hai!" So..*drums*.. TA-DA !



 Zău de nu-i superbă!I-a plăcut și ei și puteam să-i citesc entuziasmul pe față și asta e cea mai mare mulțumire a mea :D  
  
  
 Cam atât pentru azi!Mâine mă așteaptă o simulare,poimâine la fel și cine mai știe ce va urma.. 
Kiss ya`! :*

2 comentarii:

Anonim spunea...

buna, poti scrie te rog ce produse ai fosit , schimbarea este remarcabila :O

Chayenne spunea...

Buna!
Ten: Revlon Colorstay amestecat cu putina crema semigrasa Gerovital;
Concealer din paleta cu 15 nuante ;
Face powder Palette Yves Rocher V220A
Ochi: Quad-ul Flormar PO43
Tus Flormar
Rimel Maybelline Colossal Cat Eyes
Buze: Elf Lip Stain Fashionista

Sper ca nu am uitat nimic :D Pupici!:*

Trimiteți un comentariu


up