internet advertising

Make up Train Case *Finally!!!*

                     Toți cunoscuții mei știu cât de mult mi-am dorit un train case.În primul rând pentru că îmi era foarte greu să mă deplasez la machiaje cu gentuțe,pungute,etc.Foloseam două genți de la Avon + altă pungă mare pentru aparatul foto,pensule ,șervețele,soluții de curățare și dezinfectare pentru ustensile.Un chin!

 Așa că mi-am căutat un train case roz(am o problemă cu rozul:D) ,m-am interesat de măsuri și am calculat cam cât spațiu ar ocupa toate.Am dat peste asta :  
  


Lungime 40 cm. Latime 26 cm. Inaltime 34 cm

 Mi-am comandat-o ,însă nu arată exact că în fotografie și am fost puțin dezamăgită :( Dar,mi-am dorit-o atât de mult ,încât am trecut cu vederea ! So,a mea arată cam așa :  


 Are 4 sertărașe ce se deschid în lateral + spațiu de depozitare jos.Este căptușită cu un material asemănător catifelei,habar nu am cum îi spune :D  

 Am ales să pun așa: în primul sertar produse de ochi(eu întotdeauna când machiez încep cu ochii),în al doilea sertar fondurile de ten,în al treilea sertar pudră,blush,etc ,iar în ultimul gloss-uri,rujuri,creioane de buze :)  

 În spațiul de depozitare mi-am pus toate paletutele ,quad-urile de la Flormar,cleștele,dezinfectantul,șervețelele demachiante și genele false. 
  


 De accea mi se pare foarte util train case-ul.Uitați câte încap!



 Sunt foarte mândră de noul meu train case ,cred că merită investiția și nici măcar nu este atât de greu :D Yeeeey!Me happy !:D

 Va place?:D Aștept feedback și întrebări în secțiunea de comentarii!


6 comentarii:

georgi spunea...

spune-mi,te rog,cat a costat si pe ce site ai gasit-o :*

Chayenne spunea...

nu prea mai tin minte..parca pagina de FB se numeste "Cosmetic Style":D am dat 200 de lei cu tot cu transport.Insa,daca te duci in BIG in sud ,la parter langa magazinul pt animale este un stand cu tot felul de lucruri.Verisoara mea de acolo si-a luat-o.

georgi spunea...

wow,bine ca mi-ai zis.si mai vroiam sa te intreb de unde ai luat pensulele ca nu am decat 3 pensule.

Chayenne spunea...

le gasesti oriunde pe internet :D

Unknown spunea...

Arata foarte bine ! cred ca este si utila

Chayenne spunea...

Da,este!Planuiesc sa-mi mai cumpar una :D

Trimiteți un comentariu


up