internet advertising

Doing my sister's make-up :)

       Atunci când îmi vine cheful de machiat,fac experimente pe sora mea mai mică.:D DAAA!Ea este cobaiul meu și pe ea încerc tot felul de produse noi,de idei trăznite.Azi m-am trezit cu chef de machiat (nu,nu cu chef de învățat) și m-am gândit să încerc ceva mai heavy că nu am mai încercat de mult timp ceva asemănător.Toate vor ceva soft,colorat :( Mie-mi plac provocările și mereu mă bucur când cineva îmi cere un smokey :-x .
     Pentru ochi:

 1..Am aplicat primerul Elf(cel din gama studio);
 


 2.Am aplicat o bază cremoasă albă.;



 3.Am aplicat fardul albastru(Linia 2-2) din trusa Sleek Brights și l-am blenduit cu cel bleu(Linia 1-1);
 
 4.În continuare,am aplicat fardul verde(Linia1-4);
 
 5.În colțul extern al ochiului am folosit rozul și foarte puțin portocaliul,însă discret(abia dacă se observă în fotografii);
 
 6.Am terminat machiajul ochilor aplicând tușul Love Alpha și rimelul Maybelline Falsies

(+lentile albastre)






(nu stiu de ce aparatul meu nu reuseste sa surprinda adevaratele nuante sau macar ceva asemanator)
 
 1.Am aplicat baza Oriflame Studio Artist
 
 2.Fond de ten Ivatherm Joviale
 
 3.Paletă camuflaj no name
 
 4.Bronzer Elf(gama studio)
 
 5.Blush Peachy din paleta no name
 
 6.Șervețele cu sclipici Elf(gama studio)
 
 7.Pudră pulbere Oriflame Studio Artist

Pentru buze:

1.Balsam de buze Elf Candy Shop
2.Elf Lip Stain Lucky Lady


That's all!Va place?:D


4 comentarii:

georgi spunea...

comanzi produse elf pe net?in ploiesti in magazine nu cred ca se gasesc.

Chayenne spunea...

Da..din pacate nu se gasesc nici in Bucuresti.Americanii in schimb sunt mai norocosi:( Eu le comand de pe net dar cand reusesc sa prind vreo promotie.In rest,nu cred ca merita.Am nimerit cateva produse foarte bune pe care continui sa le recumpar.Lip Stain-urile din gama Studio sunt geniale.Imi rezista si 6 ore pe buze ..

Anonim spunea...

Hei.. Sunt curioasa ce parere ai de pudra pulbere de la Oriflame? :d Evidentiaza porii dilatati sau dimpotriva ii diminueaza? Multumesc anticipat! :*

Chayenne spunea...

Hey!Mie imi place..matifiaza si nu incarca tenul :D Iar in legatura cu porii dilatati:cred ca in combinatie cu un fond de ten cu acoperire medie ar arata fain.Daca ai porii dilatati,iti recomand Benefit POREfessional!Este scump,nu neg,insa merita banutii.Daca stai pe aproape,o sa vezi curand un review si swatch-uri la el :D Te pup si multumesc de vizita !

Trimiteți un comentariu


up