internet advertising

Review Sleek Ultra Mattes Brights Palette + what i've been doing lately

        Acum două săptămâni a venit în sfârșit paleta comandată pe site-ul celor de la MyaShop .Bineînțeles,nu am rezistat până acasă și ,practic, am sfâșiat ambalajul !Nu am avut cum să fac poză,dar pot să vă spun că era cute ambalat :D Bineînțeles ,nu am rezistat și a trebuit să o  încerc și cum aveam de făcut  un machiaj pentru cineva în ziua respectivă,the time has come!
     Asa arata paleta:




        Fardurile sunt destul de pigmentate(am fost dezamăgită de  doar 2 dintre ele),însă cam prăfoase(veșnica problemă!),din cauza asta am sentimentul că pică de pe pleoapă și sunt cam greu de blenduit.Sunt drăguțe,adorabile, dar nu  sunt extraordinare!

         Swatch-uri cu nuanțele (probabil o să vă dați seama singure despre care nuanțe sunt dezamăgită):
 Primul rând: Chill,Pout,Sugarlite,Dragonfly,Pucker,Bamm!
 Al doilea rând: Cricket,Bolt(am scris 'Pout' din greșeală),Strike,Floss,Crete,Pow!




         Mda..sunt dezamăgită de Floss la care trebuie să insist să se ia ceva pe pensula și de Crete care abia se vede și cu bază și fără ..Sau sunt eu prea pretențioasă?Restul culorilor sunt superbe :D Cu toate că Pucker și Pout se aseamănă și nu văd rostul punerii lor  în aceeași paletă .Adică ,eu una, nu văd diferență dintre cele două la fel cum o văd la Cricket și Dragonfly .Preferatele mele sunt Bolt și Sugarlite !Le iubesc,sincer!Se văd superb pe pleoapă :D

             Per total,eu i-aș da nota 10/10 pentru raportul calitate-preț .Ar veni 3 lei fiecare pastiluta ceea ce,zic eu,e super pentru ceea ce fac fardurile !

 Alte machiaje făcute cu această paletă și cea de 120 de culori :









Pupici!

















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


up