internet advertising

Look of the month : Sunrise

Stiu ca am vazut mai demult o poza cu un rasarit aici si mi-a placut la nebunie mix-ul de culori asa ca am ramas cu imaginea in minte si am vrut neaparat sa incerc un machiaj inspirat din acest peisaj pe prietena mea,Alina!Ea are ,dupa parerea mea, trasaturi superbe de model.Am pus si o poza before:
(aici nu avea decat crema matifianta pe fata)

- aici am aplicat fond de ten Vichy Normaderm,corector verde pe roseata si anticearcan(ambele din paleta camuflaj).De asemenea,am conturat  cu un concelear inchis pe linia parului precum si nasul.

Si iata rezultatul:



Produse folosite:
Ochi: primer ELF
         Baza ( no name)
         paleta Sleek Oh So Special
         paleta 120
         rimel Maybelline Falsies
         pentru sprancele  : Flormar Eyebrow Pencil 401
         tus: Love Alpha Eyeliner Gel
         gene false no name
         lipici gene Ardel
Fata : fond de ten Vichy Normaderm
         paleta camuflaj
         pudra Julian
         bronzer Butterfly
        crema Pure Skin Oriflame
Buze:creion retractabil contur Oriflame nuanta Perfect Pink 
        Nyx Mega Shine Lipgloss nuanta  Natural 
          


Cam atat!:D astept feedback :* !See ya`!

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu


up