internet advertising

Dezinfectarea fardurilor

         Peste tot găsim articole despre cum să ne curățăm pensulele,cum să le dezinfectăm,însă nu multă lume știe că și fardurile,pudrele,etc. trebuie dezinfectate.În acest articol o să vă povestesc despre acest lucru foarte important pe care toate ar trebui să îl facem măcar o dată pe săptămână dacă nu după fiecare folosire.În farduri se adună de asemenea impurități,praf,bacterii .Transferăm de pe față înapoi în fard anumiți "vizitatori".Mie mi se pare scârbos și neigienic când mă gândesc la asta..Așa că o să vă prezint cât de ușor este defapt să faceți dezinfectarea produselor de machiaj.




 Aveti nevoie doar de :

-alcool izopropilic;
- un recipient cu pulverizator;

 Nu am imagini,pentru că aparatul meu nu este destul de capabil să surprindă ce fac eu.Mai întâi turnați alcoolul în recipient ,dar aveți grijă să lăsați un geam deschis sau să fiți într-un loc suficient de aerisit pentru că ,din proprie experiență vă zic, o să vă ia durerea de cap :D Luați pudra de față,să zicem, și pulverizați până când devine ușor umedă,apoi lăsați-o fără capac vreo oră pentru că alcoolul trebuie să se evapore.Repetați aceiași pasi cu restul fardurilor compacte și VOILA! Aveți cosmetice igienizate,curate,fără bacterii, iar alcoolul s-a evaporat așa că nu o să aveți nicio problemă  :D Vreau să mă gândesc la o soluție și pentru rujuri,însă nu prea-mi dau seama cum aș putea igieniza un produs în tub.


                                                     

 Astept feedback-ul vostru in sectiunea de comentarii!Va pup :*

                                            

3 comentarii:

Chayenne spunea...

mersi :* de asemenea,foarte interesant si util si blog-ul tau :D

Anonim spunea...

Buna! Eu lucrez intr-un magazin de farduri. Iar testerele de la rujuri le stergem pe servetele fine (sa se ia primul strat) e bine si asa decat deloc! :)

Chayenne spunea...

Ceva de genul fac si eu.Creioanele le ascult de fiecare data inainte sa le folosesc,iar rujurile de obicei le iau cu pensula :d dar o data la 1-2 sapt le mai sterg ;;) Unde este magazinul?Pot sa te vizitez?:))

Trimiteți un comentariu


up