internet advertising

Miss Sporty - Perfect color lipstick

               Nu vi se intampla  sa cumparati ceva asa deodata fara sa aveti nevoie de acel obiect?Mie mi se intampla tot timpul!Ma gandesc ca am ajuns dependenta de cosmetice( si nu in sensul de a le folosi zilnic,ci de a cumpara cate  ceva in aproape fiecare zi) si nu stiu daca am sa ma vindec curand.RECUNOSC,sunt Makeupaholic!Cumpar un ruj desi poate nu ma dau in vant dupa culoare (ex:mi-am luat un ruj rosu sangeriu .Nu ma intrebati de ce...sunt blonda,tanara si cu un ten cat de cat palid deci nu consider ca ar fi chiar genul meu) .Si poate ziceti :"ce nebuna!n-are pe ce arunca banii!" dar chiar nu ma pot abtine.Poate unora va suna cunoscut,poate altora nu ,dar cred ca exista foarte multe fete care au tinut un regim si care stiu vesnica expresie :"de maine nu mai mananc dulciuri!"Si stim cu toate ca trecand pe langa acel minunat magazin in drum spre serviciu/scoala ( de la care vine un miros ingrozitor de frumos ) ,cedam si ne cumparam tot felul de bombonele,covrigei,prajiturele,etc spunand"Eh ce rahat!Lasa ca ma apuc de maine!" Asa si eu..Tot timpul imi spun ca voi renunta la aceasta "dependenta" si-mi voi cumpara doar strictul necesar.Dar la vederea unei nuante de ruj pe care nu o am in gama,parca vine taifunul pe raftul magazinului si il aduce drept la mine in buzunaras.   
                     Gata cu bla bla-ul asta.Ok.Astazi ,plimbandu-ma printre raioanele de cosmetice ajung la Miss Sporty si ma duc direct la standul cu rujuri pentru ca sunt innebunita dupa nuantele si dupa mirosul de pepene al rujurilor MS.Am zarit asta :D :
  Si am zis:"Bineinteles ca trebuie sa fie al meu!" Mi-a placut de cum i-am vazut nuanta pe spate :

Abia asteptam sa ajung la prima oglinda sa-l incerc.Dar nu puteam pentru ca aveam alt ruj pe buze(unul rosu,bineinteles dar de data asta potrivit tenului,gusturilor ,etc.) si nu aveam niciun servetel.Fir-ar!Asa ca a trebuit sa ajung acasa si fara sa ma dezbrac ma indrept spre baie cu intentia,bineinteles,de a-mi incerca noul ruj.Asa cum obisnuiesc m-am dat cu fond de ten pe buze pentru a intensifica nuanta :

Swatch :

Parerea mea :E chiar super creamy,are o culoare frumoasa care ,zic eu,  ma prinde :D S-ar putea sa devina one of my favorites.Fiind prima zi nu l-am testat cine stie ce,l-am lasat pe buze sa vad cam cat ar rezista.Am mancat,am baut si dupa o jumatate de ora el a cam disparut de pe buzele mele si a ramas doar in "santurile" buzelor :)) Dar nu e asta o problema.Inca imi place !:D

Daca aveti intrebari lasati-le intr-un comment !See ya'!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


up