internet advertising

Review Ivatherm Joviale


                 Long time,no posts.:D  BAC-ul s-a terminat,însă urmează admiterea ,un alt pas dificil în viața mea..Stresul BAC-ului și-a pus amprenta asupra mea, astfel că părul meu e tern și lipsit de viață + că îmi cade teribil.De asemenea ,mi-au apărut pe față tot felul de bubițe de care tenul meu nu avea cunoștință înainte!Inițial ,am crezut că apariția acestor pustule și a unui exces de sebum nemaipomenit au fost cauzate de folosirea fondului de ten Joviale ,primit în campania Trender: "Câte lucruri împarți cu femeile din viața ta?" Însă,am avut timp să descopăr până la încheierea campaniei că nu 'dumnealui' era de vină,ci stresul și o alimentație razna.
              Campania Trender constă în alegerea unor produse (6 la număr)ce vor fi testate alături de mama,sora,verișoara,prietena,mătușa,etc.Eu am ales să particip alături de mama deoarece așa am avut ocazia să încerc și produsele ei *evil laugh* :D Mi-am ales gelul exfoliant Ivapur și fondul de ten Joviale,nuanța 2.Mama și-a ales o cremă hidratantă de corp și o cremă pentru piciorușe.
               Va voi spune cateva detalii despre tenul meu pentru a va face o idee daca este potrivit sau nu pentru voi acest fond de ten.Am un ten mixt,deci cu tendinta de ingrasare in zona T,sensibil si uscat.


 Consistență : cremoasă
 Acoperire : medie spre mare(dacă nu e blenduit bine poate avea efect de mască)
 Aspect : dewy(care mie personal nu-mi place,însă cu puțină pudră se rezolvă!)
 Aspect ambalaj : 10/10 ; are pompiță(foarte igienic!),tub transparent ,astfel încât poți vedea cantitatea rămasă.
 Nuanțe disponibile : 4 (eu am nuanța 2 ,însă fiindcă m-am bronzat, este puțin deschis și îl amestec cu un Colorstay mai închis)


Ingrediente :






 Rezistență : pe tenul meu nu a rezistat mai mult de 5 ore.. 
 Notă: 8/10 și asta pentru că în raport cu prețul ( 71,30 ) nu este extraordinar. 
 Concluzie: îmi place ca fond de ten și probabil l-aș recumpara dacă l-aș prinde la vreo promoție sau ceva de genul. 


Voi l-ati incercat?Ce parere aveti despre el?

Pupici!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


up