internet advertising

Pink Box - Luna iunie

                      Știu că această postare vine la mijlocul lunii iulie,însă nu am avut foarte mult timp pentru a face postări,eu fiind ocupată cu BAC-ul și cu admiterea.Am comandat Pink Box-ul lunii iunie deoarece am câștigat un voucher  cu o reducere de 30% pentru cutiuța roz.Ce este Pink Box?Conceptul este preluat de la americani si consta in primirea a catorva produse full sau travel size ,produse care sunt surpriza pana la primirea coletului.Deși nu înțelesesem eu foarte bine cum stă treabă cu livrarea, după aprox 7-8 zile de la comandă am primit Pink Box-ul!Văi,cât entuziasm :D ! Arăta minunat,mai ales că eu sunt nebună după cutii de orice formă,culoare,model :-x  


             A venit ambalată minunat,cu o fundiță lila pe care o folosesc ca accesoriu pentru păr !
         Am pus telefonul peste cutie ca să vă dați seama de dimensiunea ei pentru că ,eu una, mă așteptam să fie mai mare!
             Înăuntru se aflau produsele precum și detalii despre acestea(prețul real,instrucțiuni)


 Pink Box-ul cuprindea : un gel de duș Bronnley Orange & Jasmine varianta mini(50 ml) , dischete demachiante Family Care , o ojă Flormar , loțiunea după plajă Biodermă ,crema de picioare Eucerin varianta mini și o brățară cu un cristal swarovski . 


           Gelul de duș este minunat,l-aș mânca!Pe lângă faptul că miroase de-a dreptul superb,este și foarte hidratant!L-am folosit de aprox. 4 ori și în cantități generoase(este vâscos) și abia am ajuns la începutul etichetei.Cred că voi cumpăra varianta full ,nu am cuvinte de laudă pentru el!


            În privința ojei,am fost puțin dezamăgită de nuanță deoarece nu o cosider deloc văratica ,ci mai degrabă potrivită pentru toamnă-iarnă!Cred că ar trebui să fie mult mai atenți la selectarea nuanțelor și aromelor și să le potrivească cu sezonul. 


           Această cremă după expunerea la soare este în varianta full size și am fost mega fericită când am văzut că este de la mult-lăudata firmă Biodermă.Este primul produs pe care îl dețin de la acest brand și pot să spun cu mâna pe inimă că este FABULOS!Miroase grozav și,pe lângă asta, hidratează pielea oferindu-i un aspect sănătos!E nebunie!

         Deși inițial nu am înțeles eu de ce și-ar dori cineva să primească dischete demachiante,acestea fiind accesibile tuturor, mai apoi am realizat că a fost o idee grozavă includerea acestora în Box.Eu nu investesc foarte mult în dischete ,dar acestea m-au surprins plăcut deoarece nu se "scămoșează" ca cele pe care le-am folosit eu până acum.Cu siguranță le-aș recumpara!

 Crema este mega micuță(nu mai știu gramajul) însă mi-a ajuns pentru vreo 8 folosiri .Nu am probleme cu piciorușele ,însă, după folosirea cremei mi s-au părut mult mai fine și hidratate.


 Brățara asta,oricât de drăguță li s-a părut altor bloggerite,mie mi s-a părut oribilă!Un fir de ață cu o pietricică minusculă!Eu una nu aș purta niciodată așa ceva.Am aruncat-o pentru că nu avea rost să o țin degeaba :D Știam că oricum va sta aruncată undeva..
La asta folosesc acum cutiuta roz :D 
 

 That's all about Pink Box-ul lunii iunie!Voi ați încercat Pink Box-ul sau orice alt concept de acest gen?Dacă da,cum vi s-a părut?Dacă nu,i-ați acorda o șansă acum după review-ul meu? 



3 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am primit pink box de iunie,,,singura diferenta e ca eu in locul ojei am primit o masca de fata superba.Singura mea observatie e ca puteai sa daruiesti cuiva...unei fetite spre exemplu acea bratara pe care ai desconsiderat-o asa de tare....chiar daca nu ti-a placut si n-ai fi purtat-o poate ai fi putut sa faci o bucurie mica cuiva....si apoi era un cadou facut cu drag de cei de la pink box.Dar.....fiecare face ce doreste cu lucrurile pe care le primeste,insa mie mi s-a parut un gest urat sa o arunci.Dar este doar parerea mea si poate sa nu-ti placa.O zi frumoasa sa ai.Neta

Chayenne spunea...

Acum suna bine ce spui tu ,Neta si probabil acel copil ar fi apreciat-o mult mai mult ,insa nu cunosc niciun copilas si nici nu sunt genul sa daruiesc pe strada .Stiam ca nu o voi purta niciodata,tocmai de aceea am preferat sa o arunc decat sa ma incurc de ea prin casa :D Sper ca macar review-ul celorlalte produse sa-ti fi placut ! :D

Anonim spunea...

Sa nu o iei personal....Cum spuneam la sfarsti fiecare e liber sa faca ce doreste cu ceea ce primeste...normal ca nu era sa te duci pe strada si sa opresti prima fetita si sa-i dai bratara....Fireste ca am citit cu interes ceea ce ai scris despre celelalte produse si vad ca avem aceleasi gusturi si pareri despre respectivele produse....since pacat ca nu ti-au dat si tie acea masca de fata care e divina,in locul ojei de la flormar care nu are o culoare varateca chiar deloc:)..
Iti las aici linkul mastii...poate iti va fi de folos:http://edermaglin.ro/ingrijire-fata/masca-bio-antiacneica-matifianta
WSper doar ca sa nu te fi suparat comentariul meu...singurul meu defect e ca sunt ingrozitor de sincera si prefer sa spun omului in fata ce am de zis decat sa spun o miniunica dragalasa doar ca sa se simta persoana bine.
O zi frumoasa iti doresc si pup :*Neta

Trimiteți un comentariu


up