internet advertising

Review Voyage LipGloss Oriflame

L-am cumparat la reducere de reprezentant de la 27 lei la 10 lei si este in nuanta Brilliant Coral.Vorbesc desigur despre gloss-ul Voyager de la Oriflame (dupa cum spune si titlul postarii) .Eram in cautare de un gloss corai si cand l-am vazut la reducere m-am gandit ca trebuie sa fie al meu(evil laugh)!:D Iata ce spun cei de la Oriflame despre produs:
Luciu colorat, cu străluciri intense, ce conferă senzualitate buzelor. Acestea par mai voluminoase şi mai strălucitoare, dintr-o singură mişcare. Sclipiri perlate bogate într-o formulă hidratantă, nelipicioasă. FPS 4. 6.5  ml
 Imi place ca nu e lipicios,ca are SPF ,e pigmentat si ador culoarea. Insa mirosul,mai ales daca nu suportati mirosurile puternice la produsele cosmetice,s-ar putea sa va deranjeze.Are particule mici ,sclipicioase ,dragute dar care isi indeplinesc perfect rolul-acela de a lasa o urma discreta de sclipici pe buze,in cantitatea perfecta  astfel incat sa le dea volum.






LOVE IT!:D

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


up