internet advertising

What i've been doing lately

  Nu prea fac altceva decât să lenevesc :( De blog nu m-am mai ocupat de foarte mult timp,dar mă gândesc în fiecare zi la posibile articole.Bun,să purcedem mai departe.Mergând eu frumos prin Crângași ,dau o raită prin Express Bazar și mă opresc (bineînțeles!!!) la standul Essence.De fiecare dată stau și salivez la standul ăla!Le-aș cumpăra pe toateeee!!Dar probabil o să fac asta în viitorul apropiat :D Bun,tanti de la magazin deja mă știe și mă salută frumos din ușă "Bună seară,domnișoară!Iar faceți pagubă în buget?" Iar eu îi răspund zâmbitoare la salut și înghit în sec când mă gândesc cât am cheltuit ultima dată.După o oră (!!!!) de stat și admirat toate produsele essence , am plecat cu 2 oje , picături de uscare rapidă a lacului de unghii și un primer pentru ochi.Of course,abia așteptam să ajung acasă să le încerc muhaha ,mai ales că văzusem pe un blog (însă,îmi cer scuze,nu mai știu exact pe care blog) un model de manichiura făcut cu aceste oje Essence.

Astea sunt produsele :

O sa atasez o poza in care sa puteti vedea exact numele nuantelor :D 

Le-am testat deja,dar eu am unghii tare micute si fragile,casante + tot tacamul,asa ca nu a rezistat modelul decat 2 zile jumate pe unghii .

 Oja are o pensula lată(din păcate am uitat să fac poze) și cred că este perfectă pentru niște unghii lungi,scurtează mult din timpul acordat manichiurii.Am aplicat 2 straturi de ojă neagră și 2 de sclipici(fără să pun base coat și top coat :)) ) deci vă imaginați de ce mi-au rezistat doar 2 zile pe unghiile mele moi. 
 preț: 8 lei/buc 
  
  
 Picăturile de uscare rapidă sunt demențiale!Recipientul are o pipetă cu care poți doza perfect cantitatea de lichid.Înainte am avut de la Kallos care avea un pulverizator și în felul ăsta se risipea foarte mult produs.A costat 10 lei. 
  
 După ce o să testez bine-bine și primerul o să vă fac un review.L-am folosit deja de câteva ori și per total îmi place.Până acum am folosit primer doar de la ELF gama normală și gama studio. 
  
  
 Voi ce produse Essence ați încercat?Cum vi s-au părut? 
  
  
 Pe curând!Pupicei! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


up