internet advertising

Ce produse imi plac .Part I

   În ultimul timp am făcut o obsesie pentru produsele Essence .Pe lângă Essence,iubesc Seventeen ,Flormar și Balea.Raportul calitate-preț este cel corect.În postările ce urmează o să vă arăt ce produse am mai achizionat de la firmele mai sus enumerate.



  
 De la Essence am vrut neapărat acest bronzer deoarece este foarte mare (15 g!) .M-am păcălit puțin la nuanță deși la standul Essence aveau testere..Bronzerul este cam portocaliu pentru gustul meu și deși,mă tot feresc de această nuanță se pare că tot peste ea dau :)) Deși se blenduieste foarte bine,nuanța mă deranjează foarte tare :(  

 Următorul produs pe care l-am achiziționat este fardul negru cu particule strălucitoare.Pot să spun că este demențial.Deși ambalajul seamănă izbitor cu cel al fardurilor L'oreal pe ambalaj scrie Kron(nuanța 02 Black Beauty) și l-am cumpărat de la metrou :D  
stanga - Kron ; dreapta - bronzer Essence





 Pot să spun că sunt înnebunită după aceste farduri,dar cel de la Seventeen este cu siguranță pe locul I ! În afară de faptul că pigmenții sunt uimitori,au și o rezistență îndelungată și se blenduiesc ușor și frumos!
 






Swatches : 


  - primul din stânga este Seventeen Sparkling Eye Shadow No.1 Sunshine și a costat aprox. 20 de lei ;
  -fardul din mijloc este Seventeen Star Sparkle Shadow nuanța 505 și ,deși nu pare, este foarte,foarte pigmentat și strălucitor.(preț: 30  lei )
  -fardul din dreapta este defapt un pigment(la fel și Seventeen Sparkling Shadow) de la Essence și face parte din colecția Twilight Saga - Breaking down -Part II .Este un mov-albăstrui minunat ,iar singurul lucru care mă nemulțumește este ambalajul.Față de cel de la Seventeen care are un orificiu mic prin care iese pigment,cel de la Essence are mai multe astfel de găurele :)) .Probabil și pentru că este mult mai fîn reușește să se împrăștie peste tot dacă nu sunt atentă.(preț: 17 lei)




 
  Un alt produs pe care mi l-am cumpărat a fost rimelul "Get big lashes.Volume curl" de la Essence,bineînțeles.(în poza de mai sus ).Am uitat să fac poze la periuță,dar o să vă explic cam cum arată.Este mare și destul de deasă,ușor curbată ceea ce face aplicarea ușoară pe genele superioare,însă pe cele inferioare un calvar :))(preț: între 11-14 lei )
 



 Ultimele 3 produse cumpărate sunt:
     -Gelul de sprâncene și gene;inițial era incolor bineînțeles,dar eu cum aplic deasupra fardului de sprâncene s-a "murdărit" gelul,dar nu mă deranjează deloc.Ce pot să vă spun este că își face bine treaba și sprâncenele sunt la sfârșitul zilei exact cum le-am "fixat" :D (10 lei)
   -Primerul Essence " I *heart* stage" .V-am promis că o să vă spun dacă își face bine treaba după ce îl încerc.Ei bine.l-am încercat aproape două luni și eu sunt mulțumită,pare puțin mai bun decât cel de la ELF.Eu una cel puțin nu am avut probleme cu niciunul deoarece nu am pleoapele foarte uleioase.(Preț: 11 lei)
 - fardul 03 Stalight Sparkling Effect de la Essence .Este foarte cremos și pigmentat:D


  Cam atât !Urmează o postare despre Balea și Flormar !Stay tuned :D
 
  Apropo,pe site-ul Yves rocher este o ofertă super faina care expiră azi !Aruncați un ochi și acolo.Eu am dat deja comandă :D

                                 

                                  Aștept feedback în secțiunea de comentarii!Pupici și îmbrățișări :* 
 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu


up