internet advertising

Tutorial Smokey

                    Astăzi o să vă arăt cum procedez și ce folosesc atunci când fac un smokey :)Am folosit produsele Flormar castigate. Dacă sunteți interesate,continuați să citiți:D




 Începem cu un ochi cremuit pe care aplicăm primer(ignorați sprâncenele.Mi le-am stricat recent :)) )

 Folosind kit-ul primit de la Flormar(404) ,am aplicat în interiorul pleoapei cea mai deschisă nuanță de gri. 
 Apoi,am aplicat griul mai închis în mijlocul pleoapei și negrul în colțul exterior. 

 Am aplicat un fard negru mat(quartet P046 ) în colțul exterior pentru a crea dimensiune și un alb mat sub sprânceană pentru a "curăța" machiajul. 
 Am folosit creionul waterproof de la Flormar pe pleoapa superioară cât și pe cea inferioară și am blenduit bine cu fardul negru rămas pe pensulă.De asemenea,am aplicat câteva straturi de rimel.

 Rezultatul final:

 Sper că v-a fost util! Pupici și îmbrățișări! Aștept feedback în secțiunea de comentarii :* 




2 comentarii:

Mimoza spunea...

Frumos si simplu :D Eu o sa-l incerc cu tonuri calde ca mi-e frica sa folosesc gri :">

Chayenne spunea...

sa stii ca smokey merge perfect pe orice culoarea a ochilor.. :D dar poti incerca smokey cu bej,maro si negru!Si asta e unul dintre preferatele mele.. :-x

Trimiteți un comentariu


up